Jag är smutsig och äcklig.

..Så känner jag mig just nu efter mina utfall och skriverier, det har gått för långt. Jag har börjat kränka andra för egen vinnings skull. Jag känner mig som en smutsig och kändiskåt dokusåpaskådis. Jag känner att jag är så desperat efter uppmärksamhet att jag väljer att skämma ut mig till vilket pris som helst för att ens få en liten glimt genom dörröppningen. Jag känner inte att något av detta stämmer in med mina ideal. Nu skäms jag. Jag mår skit. Jag känner att jag måste gå och kräkas...sätta mig på duschgolvet med kläderna på och bara låta vattnet rinna, släppa ut tårarna...ut med allt bara...


Kommentarer
Postat av: CRPV

Linda rosing äcklar mig och hennes stela pojkvän fadde gör ju knappast saken bättre :P mycket underhållande läsning :)

2007-07-25 @ 08:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0